Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Ny logo. altså bilde som er på toppen..

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Mætix

Mætix


Antall Innlegg : 58
Join date : 22.03.2008
Age : 33
Bosted : Kongsberg

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeSøn Mar 23, 2008 1:23 am

Hehe. dette er bare et forslag. syns det bilde på toppen var litt kjedelig så jeg piffa det opp litt.

si hva dere syns da Smile

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. 153p7gw
Til Toppen Go down
cassavik

cassavik


Antall Innlegg : 52
Join date : 19.03.2008

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeSøn Mar 23, 2008 4:14 am

jeg synes det var tøft Smile
Er du god te og loage loger?
Til Toppen Go down
Mætix

Mætix


Antall Innlegg : 58
Join date : 22.03.2008
Age : 33
Bosted : Kongsberg

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeSøn Mar 23, 2008 4:27 am

hehe takk (=

ja bruker jeg lang nok tid så blir det jo bra til slutt. syns jeg ihvertfall =D

mekka sig'n min istad ^^
Til Toppen Go down
cassavik

cassavik


Antall Innlegg : 52
Join date : 19.03.2008

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeSøn Mar 23, 2008 5:14 am

nice nice, kunne trengt en i klana som er god med logo'er osv Smile
Til Toppen Go down
Mætix

Mætix


Antall Innlegg : 58
Join date : 22.03.2008
Age : 33
Bosted : Kongsberg

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeSøn Mar 23, 2008 5:25 am

hehe ja men da er jeg you're guy ^^
Til Toppen Go down
cassavik

cassavik


Antall Innlegg : 52
Join date : 19.03.2008

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeSøn Mar 23, 2008 5:35 am

Yeah Wink
Add meg på xfire da , norwegian123 Wink
Til Toppen Go down
D9's | metal

D9's | metal


Antall Innlegg : 14
Join date : 21.03.2008

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeSøn Mar 23, 2008 12:47 pm

hvorfor ikke bare ta målene på den banneren som er der oppe å lage en komplett ny banner da? Blir litt mere fikst enn å bare legge på fonts, men så vet jo ikke jeg hva dere er ute etter da Very Happy

Vet dere ikke kjenner meg her på forumet, med unntak av av nitro vet hvem jeg er da, men trenger dere hjelp med signaturer og bannere er det bare å spørre.

Bare send meg en PM hvis det er noe dere trenger.

Her er noe småtteri jeg har lagd

Signaturer
Til Toppen Go down
Mætix

Mætix


Antall Innlegg : 58
Join date : 22.03.2008
Age : 33
Bosted : Kongsberg

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeSøn Mar 23, 2008 2:30 pm

joda. sant det. men jeg hadde ikke tenkt til og gjøre så mye med den da. bare legge på klan tag liksom Smile men hadde ikke vært noe stress og lagd ny Smile
Til Toppen Go down
D9's | metal

D9's | metal


Antall Innlegg : 14
Join date : 21.03.2008

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeSøn Mar 23, 2008 11:49 pm

Mitt forslag til topp banner kommer her:

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Nolimitzbanner

Nolimitz navnet ligger jo i fart og spenning så hva er da bedre enn en liten krig før man er ute å kruuuser gata i en bil som skremmer livskiten ut av de fleste og gir sjåføren ett adrenalinkick ut av en annen dimensjon?

Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
cassavik

cassavik


Antall Innlegg : 52
Join date : 19.03.2008

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 12:30 am

D9's | metal skrev:
Mitt forslag til topp banner kommer her:

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Nolimitzbanner

Nolimitz navnet ligger jo i fart og spenning så hva er da bedre enn en liten krig før man er ute å kruuuser gata i en bil som skremmer livskiten ut av de fleste og gir sjåføren ett adrenalinkick ut av en annen dimensjon?

Very Happy Very Happy Very Happy

Ser veldig bra ut Smile
Til Toppen Go down
D9's | metal

D9's | metal


Antall Innlegg : 14
Join date : 21.03.2008

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 2:04 am

Her kommer koden du trenger Nitro

Kode:
[img]http://i226.photobucket.com/albums/dd64/evidentfury/Nolimitzbanner.gif[/img]
Til Toppen Go down
Mætix

Mætix


Antall Innlegg : 58
Join date : 22.03.2008
Age : 33
Bosted : Kongsberg

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 2:48 am

ere ikke bedre med noe som er samme farge som resten av siden da. hehe bare forslag Smile


Ny logo. altså bilde som er på toppen.. 2yw7f5g
Til Toppen Go down
D9's | metal

D9's | metal


Antall Innlegg : 14
Join date : 21.03.2008

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 2:56 am

Det går jo på smak og behag det vettu.
Jeg personlig ser ingen grunn til at bannere ikke skal trekke litt oppmerksomhet jeg da, slik at man ikke kan unngå å faktisk se den og lettere bite seg merke i klanens navn når man først er på forumwhoring.

Er selvfølgelig ingenting i veien med noe som blender inn veldig i sidens orginale farger heller, men da mener jeg at man kanskje anonymiserer seg litt vel mye.

Nice fonts og greit bilde du har brukt i din banner. Blodsplatter er kanskje litt overdrevet i høre del av den og så har du vel brukt litt smudgetool for å få call of duty 4 til å synes bedre, men hadde du valgt en litt fetere font hadde du kanskje ikke trengt den effekten. Keep up the good work
Til Toppen Go down
Mætix

Mætix


Antall Innlegg : 58
Join date : 22.03.2008
Age : 33
Bosted : Kongsberg

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 3:26 am

takk takk.. syns det er vansklig og finne fonts egentlig. har så mange. hehe.. ja litt smudge på g der ja Smile
Til Toppen Go down
Jerry*

Jerry*


Antall Innlegg : 41
Join date : 19.03.2008
Age : 35
Bosted : Trondheim

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 4:32 am

Bruk min. brukte times vis på den blir ganske skuffa hvis dere ikke bruker den Sad
Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Hihivg3
Til Toppen Go down
http://www.disconnected.no
cassavik

cassavik


Antall Innlegg : 52
Join date : 19.03.2008

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 5:14 am

Jerry* skrev:
Bruk min. brukte times vis på den blir ganske skuffa hvis dere ikke bruker den Sad
Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Hihivg3


naaaab
Til Toppen Go down
Mætix

Mætix


Antall Innlegg : 58
Join date : 22.03.2008
Age : 33
Bosted : Kongsberg

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 5:22 am

hahaha
Til Toppen Go down
Jerry*

Jerry*


Antall Innlegg : 41
Join date : 19.03.2008
Age : 35
Bosted : Trondheim

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 5:44 am

bare le dere synes den var bra jeg. ble veldi såra innvendig nå ja Sad kommer også til og si de til mamma å si at folke på forumet mobber meg for en ting jeg brukte times vis på å lage Sad
Til Toppen Go down
http://www.disconnected.no
Mætix

Mætix


Antall Innlegg : 58
Join date : 22.03.2008
Age : 33
Bosted : Kongsberg

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 5:46 am

spørsmål. er du 19år?
Til Toppen Go down
Jerry*

Jerry*


Antall Innlegg : 41
Join date : 19.03.2008
Age : 35
Bosted : Trondheim

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 5:49 am

stemmer de Smile blir 20 i år Very Happy halveis 40 affraid
Til Toppen Go down
http://www.disconnected.no
Mætix

Mætix


Antall Innlegg : 58
Join date : 22.03.2008
Age : 33
Bosted : Kongsberg

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 5:58 am

hehe, du virker litt barnslig. og du har skrive feil. ikke at det betyr noe men. hehe Smile
Til Toppen Go down
Jerry*

Jerry*


Antall Innlegg : 41
Join date : 19.03.2008
Age : 35
Bosted : Trondheim

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 6:04 am

har lese og skrivevansker geek
Til Toppen Go down
http://www.disconnected.no
Mætix

Mætix


Antall Innlegg : 58
Join date : 22.03.2008
Age : 33
Bosted : Kongsberg

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 6:09 am

hehe ok (=
Til Toppen Go down
Jerry*

Jerry*


Antall Innlegg : 41
Join date : 19.03.2008
Age : 35
Bosted : Trondheim

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 6:13 am

albino
Til Toppen Go down
http://www.disconnected.no
Nitro
Admin
Nitro


Antall Innlegg : 62
Join date : 19.03.2008
Age : 31

Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 12:08 pm

du er flink jerry Smile
Til Toppen Go down
https://nolimitz.norwegianforum.net
Sponsored content





Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Empty
PosteTema: Re: Ny logo. altså bilde som er på toppen..   Ny logo. altså bilde som er på toppen.. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Ny logo. altså bilde som er på toppen..
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Public :: Vanlig snakk-
Gå Til: